Wednesday, October 14, 2009

Back hoe a.k.a JCB in actions


Inilah hasil kerja satu hari.RM350 dah seattle tu.Boz bagi RM370.Kira burn erk.Hehhee Siap kena hantar makan tu driver dia.Aku dan ubi mulakan dari tengah bawa ketepi kawasan yang banyak.Kiranya macam prinsip yang dikendong tak tercicir,yang dikejar dapat sikit2.



Sori boz.Aku boleh buat jalan lak.Ubi le punya idea.Takut susah nak supervise kata dia.Lagipun senang nak manage untuk kerja2 berkaitan.Leh pakai ke mamat seko ni? Ok gak idea dia ni kadang2.Boz kena take note tu.Meeting erk nanti.Atau arahkan je ubi drafkan jalan impian dia tu.



Pic ni kat area tak leh nk planted macam yang aku lorekkan kat draf dulu.Tapi ada masa lagi pukul 4pm.Ubi plan nak bersihkan gak.Tapi untuk dapat banyak.Arahan jelas kumpulkan je.Kumpulkan kat area batu batan merah.Plan nak bakar je.Subur nnti tanah situ.Banyak semut le.Atoi.Nasib baik jacket ubi dua lapis.Merah putih lagi.

2 comments:

boz said...

ni yang aku tungu2 ni nk tgk hcb bkerja
aku dtg sabtu ni kira dh clear la tmpt
ko takde amik gmbr ubi meracun ke?
penat dia org meracun...
sok amik gambar semua dgn anak pempuan dia :P

kawanmelati said...

gi mana ni boz..semuanya kabur.Anak menantu kabur ke KL.Perang saudara.5 Balai beraksi.Tok Kadi penin.Aku,Ubi dan Tebu datang bwa RM100.Pukul 2 pagi juga lari.Tapi harus diingat nanti mampir kebun jangan keriuh.Buat tak tau aja.